expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

ویروس کش آنلاین

آنتی ویروس ها امروزه در بیشتر سیستم های یکی از نرم افزارهای کلیدی محسوب میشوند،در بعضی مواقع ما نیاز داریم تا بسیار سریع  و بودن نصب نرم افزار و پرداخت هزینه،فایل ها خود را آنلاین اسکن کنیم.
انزل وب


کمپانی ESET که بیشتر محبوبیت خود را توسط ابزار آنتی ویروس معروف Nod32 بدست آورده است،در طی چند سال اخیر نسخه های متفاوتی از این آنتی ویروس (Home Edition ،Business Edition و..) را روانه بازار کرده که همه نسخه های منتشر شده پولی میباشند.شما میتوانید از طریق سرویس آنلاین این شرکت رایگان و بدون پرداخت هزینه و نصب نرم افزار،فایل های سیستم خود را اسکن و ویروس کشی کنید.


یکی دیگر از اسکنرهای آنلاین محبوب میباشد که توسط آزمایشگاه کمپانی Kaspersky توسعه داده شده است.توسط ابزار آنلاین این سرویس میتوانید Virus, Trojan, Malware, Spyware و.. فایل های موجود در کامپیوتر را شناسایی و حذف کنید.این سرویس بر روی تمامی نسخه های ویندوز به خوبی کار میکند.


این سرویس یکی از بهترین آنتی ویروس های مبتنی بر وب موجود در بازار است.این سرویس کمپانی پاندا یک راه موثر در کشف تروجان و تهدیدات به صورت آنلاین میباشد.نرم افزار Active Scan به صورت کامل هارد درایو و حافضه های جانبی سیستم را اسکن و ویروس کشی میکند و قادر است ۱۱۰۰۰۰ virus, Trojan, spyware و malware شناسایی کند.


این اسکنر آنلاین دارای قابلیت شناسایی تعدادی زیادی از ویروس و تروجان ها است و از بیشتر نسخه های سیستم عامل ویندوز و بیشتر مرورگرها محبوب به خوبی پشتیبانی میکند.شما میتوانید پس از ورود به این سرویس،براحتی سیستم خود را اسکن و ویروس کشی کنید.


Virus Total فایل و آدرس های اینترنتی (URL) مشکوک کامپیوتر و مرورگر شما را توسط ۴۴ آنتی ویروس آنلاین اسکن میکند.این سرویس با جمع آوری و استفاده از چندین آنتی ویروس میتواند بسیاری از ویروس و فایل های مخربی که ممکن است توسط یک آنتی ویروس معمولی شناسایی نشوند را شناسایی و حذف کند.یکی از مزایای این آنتی ویروس،توانایی اسکن فایل های ارسالی توسط ایمیل و یا آپلود شده به صورت مستقیم است.در مقابل Virus Total دارای محدودیت حجمی (۳۲MB) برای آپلود فایل ها میباشد که به معنای این است که شما نمیتوانید کل سیستم را توسط این سرویس اسکن کنید.

در نهایت بهتر است به این نکته اشاره کنیم که سرویس های آنلاین به خوبی نمیتوانند دارای کارایی و عملکرد نرم افزارهای تحت کلاینت باشند اما در مواقعی که نیاز داریم بدون نصب نرم افزار،پرداخت هزینه و بسیار سریع به مقصود خود برسیم قطعا یکی از بهترین راه های موجود هستند.